نویسندگان

متن

متن

لینکدونی

نظرات شما

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 501
بازدید ماه : 1229
بازدید کل : 182521
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



آقای رئیس جمهور از مازندران رو برنگردانید!
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 
 در دولت یازدهم انتظارمیرفت با توجه به شایستگی های مردم ومسئولینش در بدنه کابینه دولت این استان سهمی بیش از این داشته باشند. آقای رئیس جمهور از مازندران رو برنگردانید!
 مشارکت 93 درصدی مردم مازندران حماسه ایی خلق کرد که بیرق این افتخار بربلندای تاریخ برافراشته شده است واین افتخاردر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ زرینی دیگری ازارادت مردم طبرستان برتارخ نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زد.
وجود پیکرمطهر بیش از ده هزار شهید و حضور فرزانگان وعالمان در این سرزمین علوی و نجف وقم از این استان و وجود سیاسیون و افراد با تجربه و صاحب سبک وایده ویاران نزدیک شما در عرصه های انتخاباتی و استقبال بی نظیراز جنابعالی در سفرهای انتخاباتی و ساعت ها انتظار مردم مرکز استان در مسجد جامع ساری که موجب سکوی پرتاب شما برای خدمت رسانی به مردم شد باید در ذهن مبارک جنابعالی مانده باشد
این خطه سرزمینی است که همواره در فصول های مختلف از بودجه های استانی اش خدمات ملی ارائه داده است و برای رفاه مردم ایران از حق مردم مظلوم بومی اش هزینه برای کشور کرده است و بعلت توریستی بودن با تورم طاقت فرسا گذران میکنند و هیچگاه در هیچ دولتی تدابیری برای رفاه مردم بومی اش اندیشه نشد.
دردولت یازدهم انتظارمیرفت با توجه به شایستگی های مردم ومسئولینش در بدنه کابینه دولت این استان سهمی داشته باشند ولی متاسفانه در عمل بدور از شعارتدبیر تا این لحظه این مطالبه بحق محقق نگردید.
تحقق شعارجامعه مدنیت وشایسته سالاری درروزهای آغازین دولت برای مردم این سرزمین ولایی یک اصل است که باید از سوی دکتر روحانی دیده شود.
با توجه به اینکه در کابینه در وزارت ورزش و جوانان و علوم ،تحقیقات و فن آوری، و آموزش وپرورش فرصتی دیگر برای معرفی افراد شایسته به مجلس پیش آمده است انتظار میرود دکتر روحانی و تیم مشاورتی اش نگاهی جدی به مازندران داشته باشند.
باید اذعان داشت که در این سه وزارتخانه مازندران در کشور در رتبه های برتر قراردارد و از مازندران همواره بعنوان پایتخت ورزش با داشتن پایگاههای قهرمانی فراوان در میادین جهانی و المپیک و همچنین در سالهای پس از انقلاب در وزارت آموزش وپرورش حضور مازندرانی ها در پست های کلیدی ،این انتظاری بدور از حقی نیست که در این سه وزارتخانه هم مازندران ومازندرانی سهمی داشته باشد ودر بین نمایندگان کنونی و پیشین مجلس و سایرمسئولینش این شایستگی وجود دارد که گزینه های این انتخاب باشند .

قطعا انتظار مردم مازندران انتظاری بحق و شایسته است و امید میرود با تدبیر ودرایتی که از جنابعالی انتظار میرود به آرمان های این مردم اصیل انقلاب لبیک گفته وبا یاری شما و تلاش دلسوزان نظام شاهد آبادانی جای جای ایران اسلامی الخصوص استان مازندران که یک استان ملی است باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

منبع:فرامرز درخشنده/شمال نیوز

      دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:اجتماعی,

ذکری که در لحظه موت از سختی مرگ می کاهد
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

ای کسی که اطاعت کم را می پذیری، و از گناه زیاد می گذری، اطاعت کم مرا بپذیر، و از گناه بسیار من بگذر، چرا که تو آمرزنده مهربان هستی.

 به رسول خدا(ص) خبر دادند که جوانی از مسلمانان در بستر مرگ افتاده است پیامبر(ص) به بالین او آمد دید در حال جان دادن است، او را تلقین کرد و به او فرمود: بگو لا اِله اِلاّ الله، زبان او لال شد و نتوانست این ذکر را بگوید.

پیامبر(ص) به بانویی که بالای سر آن جوان نشسته بود، فرمود: «آیا این جوان مادر دارد؟»
بانو عرض کرد: من مادرش هستم.

پیامبر(ص) فرمود: آیا تو از این پسرت خشمناک و ناراضی هستی؟
بانو گفت: «آری و اکنون شش سال است که با او سخن نگفته ام.»

پیامبر(ص) شفاعت کرد و به آن بانو فرمود: «از پسرت راضی شو»، آن بانو گفت: «رَضِیَ اللهُ عَنهُ بِرِضَاکَ یَا رَسُول اللهِ؛ خداوند به خاطر رضایت تو ای رسول خدا، از او راضی شود.»

وقتی که بانو این سخن را که از رضایت خودش، حکایت می کرد گفت، زبان آن جوان باز شد، آنگاه پیامبر(ص) به او فرمود: اکنون چه می بینی؟

جوان گفت: مرد سیاه چهره و زشت قیافه ای را که لباس چرکین در تن دارد و بوی متعفّن و بسیار بد می دهد نزدم آمده و گلو و راه نفس مرا گرفته است.

پیامبر(ص) فرمود: بگو:
«یَا مَن یَقبَلُ الیَسیر وَ یَعفُوا عَنِ الکَثیرِ اقبَل مِنّیِ الیَسیرَ وَاعفُ عَنّیِ الکَثیرِ انَّکَ اَنتَ الغَفُورُ الرَّحِیمُ؛ ای کسی که اطاعت کم را می پذیری، و از گناه زیاد می گذری، اطاعت کم مرا بپذیر، و از گناه بسیار من بگذر، چرا که تو آمرزنده مهربان هستی.

جوان، این کلمات را گفت، آن گاه پیامبرلّی(ص) به او فرمود: چه می بینی؟ او گفت: مردی سفید روی با لباس تمیز و خوشبو نزد من آمده است، آن سیاه چهره زشت روی، پشت کرده و می خواهد از نزد من برود.

رسول خدا(ص) فرمود: این کلمات را تکرار کن.
او آن کلمات را تکرار کرد.

پیامبر(ص) فرمود: ای جوان، اکنون چه می بینی؟
جوان گفت: آن شخص سیاهِ زشت چهره رفت و دیگر او را نمی بینم، اکنون این شخص سفید و نورانی در نزد من است، آن گاه در همین حال آن جوان در لحظات آخر گفت: آن دو مرد سیاه رفتند، اکنون دو شخص سفید روی آمده اند تا جانم را بگیرند»، این را گفت و از دنیا رفت.
منبع: شمال نیوز

      دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,

پیش بینی وضع هوای استان مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

براساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي، وضـــعيت جوي استان مازندران از روز یکشنبه  تاريخ 27/5/92 تا روز  چهارشنبه  تاريخ 30/5/92 به شرح زير پيش بيني مي شود. ضمناً تغييرات احتمالي در بولتن پيش بيني روزهاي آينده لحاظ خواهد شد.

   پیش بينی 24 ساعت اول:                     روز: یکشنبه    تاريخ : 27/5/1392

    صاف تا نیمه ابری

   وضعیت دریا : موج کوتاه

   سمت باد : شمال شرقی تا غرب

     سرعت باد : 3 تا 8 متربرثانیه

بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 33 درجه ســـلسیوس و کمینه دمای هواي امشب ساری نیز بدون تغییر نسبت به شب گذشته به 22 درجه  سلسيوس بالای صفر می رسد.

   پیش بينی 24 ساعت دوم:                    روز:  دوشنبه    تاريخ : 28/5/1392

    صاف تا نیمه ابری - از شب بتدریج با افزایش ابر و در مناطق غربی با احتمال رگبار پراکنده

    پیش بينی 24 ساعت سوم:                  روز :  سه شنبه    تاريخ : 29/5/1392

   نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار پراکنده و کاهش نسبی دما

   پیش بينی 24 ساعت چهارم :           روز :  چهارشنبه    تاريخ : 30/5/1392

   نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار پراکنده و کاهش نسبی دما

      دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,

پیش بینی وضع هوای استان مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

براساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي، وضـــعيت جوي استان مازندران از روز چهارشنبه  تاريخ 23/5/92 تا روز  شنبه  تاريخ 26/5/92 به شرح زير پيش بيني مي شود. ضمناً تغييرات احتمالي در بولتن پيش بيني روزهاي آينده لحاظ خواهد شد.

   پیش بينی 24 ساعت اول:                     روز:  چهارشنبه    تاريخ : 23/5/1392

    صاف تا نیمه ابری

   وضعیت دریا : موج کوتاه

   سمت باد : شمال شرقی تا غرب

     سرعت باد : 4 تا 12 متربرثانیه

بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری   بدون تغییر  نسبت به روز گذشته به 32 درجه ســـلسیوس و کمینه دمای هواي امشب ساری نیز بدون تغییر نسبت به شب گذشته به 20 درجه  سلسيوس بالای صفر می رسد.

   پیش بينی 24 ساعت دوم:                    روز:  پنجشنبه    تاريخ : 24/5/1392

    صاف تا نیمه ابری

    پیش بينی 24 ساعت سوم:                  روز :  جمعه    تاريخ : 25/5/1392

   صاف تا نیمه ابری

   پیش بينی 24 ساعت چهارم :           روز :  شنبه    تاريخ : 26/5/1392

   صاف تا نیمه ابری

      پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:,

عطاشو به لقاش بخشيدم
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

جناب سعدي گفت:  
براي يه مستمندي مشكلي پيش امد يكي بهش گفت :فلاني وضعش خيلي خوبه اگر بري پيشش حتما كمكت ميكنه
مستمند ه سمت خانه ان فرد رفت وقتي به اونجا رسيد ديد طرف اخماشو تو هم كشيده و غضب الود و عصباني نشسته
نيازمنده چيزي نگفت و از همون جا برگشت
بهش گفتن چي شد
گفت:عطاشو به لقاش بخشيدم

      پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:,

ماست ها را کیسه کردن
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : فاطمه مهربان

 

ماست ها را کیسه کردن
کنایه از ترس و جاخوردگی است
کریمخان ملقب به مختارالسلطنه سردار منصوب شده در اواخر سلطنت ناصرالدین شاه قاجار مدتی رییس فوج فتحیۀ اصفهان بود و زیر نظر ظل السلطان حاکم ظالم اصفهان و فرزند ارشد ناصرالدین شاه انجام وظیفه می کرد. پارک مختارالسلطنه در اصفهان که اکنون گویا محل کنسولگری انگلیس است به او تعلق داشته است.
مختارالسلطنه پس از چندی از اصفهان به تهران آمد و به علت ناامنی و گرانی که در تهران بروز کرده بود حسب الامر ناصرالدین شاه حکومت پایتخت را برعهده گرفت.در آن زمان که هنوز اصول دموکراسی در ایران برقرار نشده و شهرداری (بلدیه) وجود نداشته است حکام وقت با اختیارات تامه و کلیۀ امور و شئون قلمرو حکومتی من جمله امر خوار بار و تثبیت نرخها و قیمتها نظارت کامله داشته اند و محتکران و گرانفروشان را شدیداً مجازات می کردند.
روزی به مختارالسلطنه اطلاع داده اند که نرخ ماست در تهران خیلی گران شده طبقات پایین را از این مادۀ غذایی که ارزانترین چاشنی و قاتق نان آنهاست نمی توانند استفاده کنند. مختارالسلطنه اوامر و دستورات غلاظ و شداد صادر کرد و ماست فروشان را از گرانفروشی برحذر داشت.
چون چندی بدین منوال گذشت برای اطمینان خاطر شخصاً با قیافۀ ناشناخته و متنکر به یکی از دکانهای لبنیات فروشی رفت و مقداری ماست خواست.
ماستفروش که مختارالسلطنه را نشناخته و فقط نامش را شنیده بود پرسید:«چه جور ماست می خواهی؟» مختارالسلطنه گفت:«مگر چند جور ماست داریم؟» ماست فروش جواب داد:«معلوم می شود تازه به تهران آمدی و نمی دانی که دو جور ماست داریم: یکی ماست معمولی، دیگری ماست مختارالسلطنه!»
مختارالسلطنه با حیرت و شگفتی از ترکیب و خاصیت این دو نوع ماست پرسید. ماست فروش گفت:«ماست معمولی همان ماستی است که از شیر می گیرند و بدون آنکه آب داخلش کنیم تا قبل از حکومت مختارالسلطنه با هر قیمتی که دلمان می خواست به مشتری می فروختیم. الان هم در پستوی دکان از آن ماست موجود دارم که اگر مایل باشید می توانید ببینید و البته به قیمتی که برایم صرف می کند بخرید! اما ماست مختارالسلطنه همین طغار دوغ است که در جلوی دکان و مقابل چشم شما قرار دارد و از یک ثلث ماست و دو ثلث آب ترکیب شده است! از آنجایی که این ماست را به نرخ مختارالسلطنه می فروشیم به این جهت ما لبنیات فروشها این جور ماست را ماست مختارالسلطنه لقب داده ایم! حالا از کدام ماست می خواهی؟ این یا آن؟!»
مختارالسلطنه که تا آن موقع خونسردیش را حفظ کرده بود بیش از این طاقت نیاورده به فراشان حکومتی که دورادور شاهد صحنه و گوش به فرمان خان حاکم بودند امر کرد ماست فروش را جلوی دکانش به طور وارونه آویزان کردند و بند تنبانش را محکم بستند. سپس طغار دوغ را از بالا داخل دو لنگۀ شلوارش سرازیر کردند و شلوار را از بالا به مچ پاهایش بستند. بعد از آنکه فرمانش اجرا شد آن گاه رو به ماست فروش کرد و گفت:«آنقدر باید به این شکل آویزان باشی تا تمام آبهایی که داخل این ماست کردی از خشتک تو خارج شود و لباسها و سر صورت ترا آلوده کند تا دیگر جرأت نکنی آب داخل ماست بکنی!»
چون سایر لبنیات فروشها از مجازات شدید مختارالسلطنه نسبت به ماست فروش یاد شده آگاه گردیدند همه و همه ماستها را کیسه کردند تا آبهایی که داخلش کرده بودند خارج شود و مثل همکارشان گرفتار قهر و غضب مختارالسلطنه نشوند.
آری، عبارت ماستها را کیسه کرد از آن تاریخ یعنی یک صد سال قبل ضرب المثل شد و در موارد مشابه که حاکی از ترس و تسلیم و جاخوردگی باشد مجازاً مورد استفاده قرار می گیرد.

      چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,

مسابقات جام رمضان آکند به ایستگاه پایانی رسید
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 
مسابقات جام رمضان آکند که همچون سنوات گذشته برگزار گردید با انجام بازیها در مرحله حذفی در روزهای گذشته، فینالیستهای خود را شناخت. در بازی قبل فینال تیم خیام با نتیجه  4 بر یک مغلوب تیم مرحوم  علی گل رستمی شد. محمد فرهادی از بازیکنان آکندی تیم خیام بود. در بازی دیگر تیم مازندکشت مقابل تیم مرحوم برزگر قرار گرفت و دو تیم در دو زمان 20 دقیقه ای به تساوی بدون گل رسیدند  , و دو تیم به ضیافت پنالتی رسیدند. در ضربان پنالتی محمد بابایی حرف اول و آخر را زد و با مهار دو پنالتی سبب شد تا مازند کشت با نتیجه 2-1 برنده بازی لقب گیرد و به بازی فینال برسد. بازی فینال روز سه شنبه 1391/05/22 راس ساعت 18:30 در زیمن فوتبال آکند برگزار می گردد.
از نکات قابل توجه در تیمهای پایانی حذف تیم مرحوم حاج ذبیح الله اسلامی بود که از بازیکنان خوبی بهره می برد که با غیبت چند بازیکن خود در بازی یک هشتم نهایی مغلوب مرحوم ولی پور گشتند و از دور بازیها کنار رفتند.
      سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

پیش بینی وضع هوای استان مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

بر اساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي ، وضـــعيت جوي استان مازندران از روز سه شنبه تاريخ 22/5/92 تا روز جمعه تاريخ 25/5/92 به شرح زير پيش‏ بيني مي شود. ضمناً تغييرات احتمالي در بولتن پيش بيني روزهاي آينده لحاظ خواهد شد.

 
   پیش بينی 24 ساعت اول:                روز :  سه شنبه                   تاريخ : 22/5/1392

      صاف تا قسمتی ابری .

      وضعیت دریا :  موج کوتاه.

      سمت باد :  شمالشرقی تا غرب  .

سرعت باد : 3 تا 8 متر برثانيه .

بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری با 1 درجه افزایش نسبت به روز گذشته به 32 درجه ســـلسیوس و کمینه دمای هواي امشب ساری نیز با 1 درجه افزایش  نسبت شب گذشته به 20 درجه سلسيوس بالای صفر می رسد.

       پیش بينی 24 ساعت دوم:              روز :  جهار شنبه                 تاريخ : 23/5/1392

      صاف تا نیمه ابری .

      یش بينی 24 ساعت سوم:              روز :  پنج شنبه                    تاريخ : 24/5/1392

      صاف تا نیمه ابری .

     پیش بينی 24 ساعت چهارم:                روز :  جمعه                           تاريخ : 25/5/1392

      صاف تا نیمه ابری .

      سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

تقدير وزيركشور از رييس ستاد انتخابات مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 
 اينجانب لازم مي دانم از تلاش ها و زحمات بي وقفه و شبانه روزي جنابعالي در بستر سازي و زمينه سازي براي نيل به اين هدف بزرگ كه بي ترديد برگ زرين ديگري را بر كارنامه پر افتخار ملت غيور و رشيد ايران افزود ، تقدير و تشكر مي نمايم.

تقدير وزيركشور از رييس ستاد انتخابات مازندران

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، مصطفي محمد نجار، وزير كشور طي نامه اي از تلاش و زحمات هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي و رييس ستاد انتخابات استانداري مازندران تقدير و تشكر نمود.
متن تقدير نامه به شرح ذيل است:

بسمه تعالي
جناب آقاي هادي ابراهيمي
معاون محترم سياسي و رئيس ستاد انتخابات استانداري مازندران
سلام عليكم

اينك كه انتخابات توأمان و همزمان يازدهيمن دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا عليرغم طراحي ها و كينه توزي هاي قدرتهاي استكباري براي از رونق انداختن آن با حضور انبوه و بسيار گسترده مردم در 24 خرداد ماه سال 1392 در اوج شكوه برگزار و حماسه سياسي مورد تأكيد مقام عظماي ولايت به بهترين شكل به نحوي كه موجب ابراز رضايت و خشنودي معظم له از وزارت كشور گرديد ، عينيت يافت ، اينجانب لازم مي دانم از تلاش ها و زحمات بي وقفه و شبانه روزي جنابعالي در بستر سازي و زمينه سازي براي نيل به اين هدف بزرگ كه بي ترديد برگ زرين ديگري را بر كارنامه پر افتخار ملت غيور و رشيد ايران افزود ، تقدير و تشكر نموده ، بهروزي و توفيق روز افزون و بيش از پيش شما در مسير اعتلاي اسلام و كشور و خدمت به اين مردم عزيز و شايسته را در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

مصطفي محمد نجار / وزيـر كشور

 

      دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,

پیش بینی وضع هوای استان مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

بر اساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي ، وضـــعيت جوي استان مازندران از روز دوشنبه تاريخ 21/5/92 تا روز جمعه تاريخ 25/5/92 به شرح زير پيش‏ بيني مي شود. ضمناً تغييرات احتمالي در بولتن پيش بيني روزهاي آينده لحاظ خواهد شد.

   پیش بينی 24 ساعت اول:                روز :   دوشنبه                         تاريخ : 21/5/1392

      صاف تا نیمه ابری در برخی مناطق ابری بتدریج با کاهش ابر .

      وضعیت دریا :  نسبتا مواج .

      سمت باد :  شمالشرقی تا غرب  .

سرعت باد : 4 تا 10 متر برثانيه .

بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری با 2 درجه افزایش نسبت به روز گذشته به 31 درجه ســـلسیوس و کمینه دمای هواي امشب ساری نیز بدون تغییر  نسبت شب گذشته به 20 درجه سلسيوس بالای صفر می رسد.

      پیش بينی 24 ساعت دوم:                روز :  سه شنبه                   تاريخ : 22/5/1392

      صاف تا قسمتی ابری .

       پیش بينی 24 ساعت سوم:              روز :  جهار شنبه                 تاريخ : 23/5/1392

      صاف تا نیمه ابری .

      یش بينی 24 ساعت چهارم:              روز :  پنج شنبه                    تاريخ : 24/5/1392

      صاف تا نیمه ابری .

     پیش بينی 24 ساعت پنجم:                روز :  جمعه                           تاريخ : 25/5/1392

      صاف تا نیمه ابری .

      دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد
مطال گذشته

·

دعای ویژه دهه اول ماه ذی‌الحجه ارسال در : 1392/7/16 7:30

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/7/15 10:35

·

مدارس رودپی ساری با مشارکت محلی هوشمندسازی می شوند ارسال در : 1392/7/15 10:30

·

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل در مازندران ارسال در : 1392/7/9 8:54

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/7/9 8:48

·

آقای استاندار خوش آمدید اما ... ارسال در : 1392/6/20 9:0

·

تشديد نظارت درشهرک هاي ساحلی مازندران ارسال در : 1392/6/20 7:52

·

اطلاعيه مديريت بحران ارسال در : 1392/6/20 7:48

·

مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه ارسال در : 1392/6/19 8:12

·

پرواز به سرزمین وحی از 7 مهر ماه ارسال در : 1392/6/19 7:59

·

مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه ارسال در : 1392/6/18 8:17

·

هیزم تر به کسی فروختن !!! ارسال در : 1392/6/18 8:13

·

سكانداري استانداری مازندران به ربیع فلاح رسید ارسال در : 1392/6/18 8:4

·

مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه ارسال در : 1392/6/17 8:37

·

جدول قیمت خودرو در هفته اخیر ارسال در : 1392/6/16 9:6

·

آخرش معلوم شد، توی سبد یارو چه بود؟ ارسال در : 1392/6/16 8:56

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/6/16 8:47

·

مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه ارسال در : 1392/6/13 9:32

·

عبوری در سمت شهردار ساری ابقاء شد ارسال در : 1392/6/12 17:50

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/6/12 10:8

درباره وبلاگ

این وب سایت برای انعکاس موضوعات و خبرهایی پیرامون بخش رودپی جنوبی آکند شهرستان ساری ایجاد شده است.




آرشیو مطالب

لینک دوستان