نویسندگان

متن

متن

لینکدونی

نظرات شما

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 508
بازدید ماه : 1169
بازدید کل : 181513
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



دعای ویژه دهه اول ماه ذی‌الحجه
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

  هم‌نوا با «لبیک اللّهم لبیک» حاجیان در سرزمین مکه معظمه، مردم مسلمان در سراسر جهان به پیشواز دهه نخست آخرین ماه قمری رفته‌اند و با انجام برخی اعمال، خود را در ثواب حاجیان شریک می‌کنند. فارس: بار دیگر نسیم ماه ذ‌ی‌الحجه شروع به وزیدن گرفت و مسلمانان و مؤمنان خرسند از درک این ماه، خود را برای یک ماه پر خیر و برکت آماده می‌سازند، چرا که آخرین ماه قمری که آغازش با سالروز پیوند دریای جمال فاطمی و جلال علوی گره خورده و اواسطش «عید قربان» عید بندگی انسان در پیشگاه خداوند و عید امامت و ولایت «عید غدیر خم» است، سراسر شور و شعف است. وجود مقدس خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) درباره فضیلت دهه نخست این ماه می‌فرماید:‌ «روزهای پاک‌تر از این دهه، نزد خداوند نیست»، این دهه در قرآن کریم به عنوان «ایام معلومات» یاد می‌شود: «وَیَذْکُرُوا اسْمَ الله ِ فِی أَیّامٍ مَعْلُوماتٍ» که برای آن اعمالی خاص ذکر شده است. *اعمال دهه نخست ماه ذی‌الحجه - روزه گرفتن ۹ روز اول این دهه -در هر شب از دهه اول میان نماز مغرب و عشاء دو رکعت نماز به جا آورد، در هر رکعت پس از «حمد» سوره «توحید» و سپس این آیه را بخواند: «واعَدْنا مُوسى‏ ثَلاثینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْناها بِعَشْرٍ فَتَمَّ میقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعینَ لَیْلَةً وَقالَ مُوسى‏ لِأَخیهِ هارُونَ اخْلُفْنی‏ فی‏ قَوْمی‏ وَأَصْلِحْ وَلا تَتَّبِعْ سَبیلَ الْمُفْسِدینَ» تا شریک ثواب حاجیان شود، بدون اینکه از ثواب آنان چیزی کاسته شود. - در هر روز از این دهه پنج دعایى را که حضرت جبرئیل براى حضرت عیسى(ع) از جانب حق تعالى هدیه آورده است، بخواند و آن پنج دعا این است:‏ «أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ» «بِیَدِهِ الْخَیْرُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ» «أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ أَحَداً صَمَداً لَمْ یَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَلاَ وَلَداً» «أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ»‏ «أَحَداً صَمَداً لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ» «أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیکَ لَهُ لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ» «یُحْیِی وَیُمِیتُ وَهُوَ حَیٌّ لاَ یَمُوتُ بِیَدِهِ الْخَیْرُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ» «حَسْبِیَ اللَّهُ وَکَفَى سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ دَعَا لَیْسَ وَرَاءَ اللَّهِ مُنْتَهَى»‏ «أَشْهَدُ لِلَّهِ بِمَا دَعَا وَأَنَّهُ بَرِی‏ءٌ مِمَّنْ تَبَرَّأَ وَأَنَّ لِلَّهِ الْآخِرَةَ وَالْأُولَى‏» *نماز حضرت فاطمه(س) در روز اول این روز، روز بسیار مبارکی است و در آن چند عمل وارد است: اول روزه که ثواب زیاد دارد، دوم نماز! نماز حضرت فاطمه(س) که آن چهار رکعت است(دو نماز دو رکعتی)، مانند نماز امیر المؤمنین(ع) در هر رکعت حمد یک مرتبه و توحید ۵۰ مرتبه و بعد از آن تسبیح آن حضرت بخواند و بگوید: «سبحان ذی العزّ الشّامخ المنیف سبحان ذی الجلال البانخ العظیم سبحان ذی الملک الفاخر القدیم سبحان من یری اثر النّمله فی الصّفا سبحان من یری وقع الطّیر فی الهواء سبحان من هو هکذا و لا هکذا غیره»
      سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:,

پیش بینی وضع هوای استان مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

  بر اساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي ، وضـــعيت جوي استان مازندران از روز دوشنبه تاريخ 15/7/92 تا روز پنجشنبه تاريخ 18/7/92 به شرح زير پيش‏ بيني مي شود. ضمناً تغييرات احتمالي در بولتن پيش بيني روزهاي آينده لحاظ خواهد شد. پیش بينی روز دوشنبه تاريخ : 15/7/1392 ابری گاهی همراه با بارندگی ، وزش باد و کاهش دما . وضعیت دریا : مواج و طوفانی سمت باد : شمالغربی تا جنوبغربی سرعت باد : 4 تا 8 در برخی مناطق تا 13 متر برثانيه . بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 20 درجه ســـلسیوس و کمینه دمای هواي امشب ساری نیز با 2درحه کاهش نسبت شب گذشته به 16 درجه سلسيوس بالای صفر می رسد. پیش بينی روز سه شنبه تاريخ : 16/7/1392 ابری همراه با بارندگی ، وزش باد و احتمال رعدوبرق. پیش بينی روز چهارشنبه تاريخ : 17/7/1392 ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی و وزش باد از اواخر شب با کاهش ناپایداری . پیش بينی روز پنجشنبه تاريخ : 18/7/1392 نیمه ابری در مناطق غربی استان ابری با بارش پراکنده و بتدریج با کاهش ابر .
      دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:,

مدارس رودپی ساری با مشارکت محلی هوشمندسازی می شوند
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

  شمال نیوز : بخشدار رودپی ساری با اشاره به توسعه علم آموزی در منطقه، اظهار کرد: مدارس بخش رودپی ساری با مشارکت محلی هوشمندسازی می شوند. عادل روحی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار کرد: با همکاری بخشداری رودپی و مساعدت اعضای شورای اسلامی و دهیاری های روستاهای سید محله، سلیمان محله و تاج الدین محله مدرسه پایه هفتم دخترانه و پسرانه بخش هوشمندسازی شده است. وی افزود: این اقدام در اجرای سند تحول بنیادین مبنی بر هوشمندسازی مدارس و توسعه علم آموزی در منطقه انجام شده است. بخشدار رودپی ساری با اشاره به اینکه 70 میلیون از اعتبارات محلی و پیگیری بخشداری برای هوشمندسازی این مدرسه تخصیص یافته است، تصریح کرد: این مدرسه هوشمند به زودی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و مسئولان شهرستانی بهره برداری می شود. روحی با بیان اینکه بخش رودپی از مناطق مستعد رشد علمی به واسطه تعدد مراکز دانشگاهی و حوروزی است، یادآور شد: این بخش تنها بخش مازندران بوده که دارای 10 واحد دانشگاهی بزرگ و کوچک و یک حوزه علمیه است. وی افزود: با گذشت 9 ماه از تاسیس بخش رودپی هنوز هیچ اعتبار ملی و استانی به منطقه تخصیص نیافته و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در منطقه با مشارکت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها سامان می یابد. روحی بیان کرد: سعی داریم با تلاش شوراهای محلات و دهیاران، همه مدارس منطقه را در یک پروسه زمانی مشخص هوشمندسازی کنیم تا رودپی قطب توسعه علمی منطقه شود.
      دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:,

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل در مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: سیل اخیر در برخی شهرستان های استان حدود 200 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

ربیع فلاح جلودار در جلسه مدیریت بحران استان در بهشهر بیان داشت: سیل اخیر هشت میلیارد تومان در بخش زیربنایی، هفت میلیارد تومان به اماکن عمومی و مسکونی و بیش از 4 میلیارد تومان به حوزه کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

انتقاد از روند تخریب اراضی
 
وی با انتقاد از روند تخريب اراضي و منابع طبيعي، بيان داشت: بنا به نظر كارشناسان يكي از مهم ترين دلايل وقوع سيل در استان، ساخت و سازهاي بي رويه در حريم رودخانه ، تغيير الگوي كشت و فرسايش خاك است.
 
فلاح با بيان اينكه مي بايست با نگاهي كارشناسانه و تدبير پيشگيرانه در جهت جلوگيري از بروز اين گونه حوادث گام برداريم، اذعان داشت: احياي فني و استانداردسازي آبروهاي موجود و ايجاد آبروهاي جديد، احداث كانال هاي فرعي جهت تغيير مسير و هدايت آب ، آزادسازي حريم رودخانه و ساخت آبروها در پايين دست ، جلوگيري از شخم و شيار زمين و ... از جمله اقداماتي ست كه بايد در اين منطقه صورت گیرد.
 
استاندار مازندران با اشاره به پیشرفت های تکنولوژی هواشناسی تاکید کرد: مدیریت بحران باید ارتباط تنگاتنگی با هواشناسی داشته باشد تا از قبل آمادگی لازم جهت مواجهه با اینگونه حوادث ایجاد شود.
 
ارگانها آماده باش برای امدادرسانی باشند
 
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری نیز در این جلسه اطلاع رسانی به موقع و گسترده را یکی از مهم ترین عوامل کاهش خسارات در حوادث و بلایای طبیعی دانست و گفت: پیش بینی و هشدار وقوع اینگونه حوادث باید از پخش خبر در رسانه ها فراتر رفته و به گوش همه مردم در دورترین مناطق روستایی برسد.
 
علیرضا یونسی رستمی افزود: وقتی احتمال وقوع حادثه از قبل پیش بینی می شود، تمام ارگان های امدادی و خدماتی باید به حال آماده باش درآمده و در منطقه حاضر باشند.
 
توجه ویژه به صنعت بیمه در حوادث شود
 
علی احسانی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران نیز در ادامه جلسه حضور جامع صنعت بیمه در اینگونه حوادث را ضروری دانست و گفت: اگر مجموعه ای دچار خسارت شد این بیمه ها هستند که باید برای جبران خسارت حضور داشته باشند البته فرهنگ بیمه نیز باید در میان مردم ترویج شود.

      سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:,

پیش بینی وضع هوای استان مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

بر اساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي ، وضـــعيت جوي استان مازندران از روز سه شنبه تاريخ 9/7/92 تا روز  جمعه تاريخ 12/7/92 به شرح زير پيش‏ بيني مي شود. ضمناً تغييرات احتمالي در بولتن پيش بيني روزهاي آينده لحاظ خواهد شد.

    پیش بينی   روز  دوشنبه                            تاريخ : 8/7/1392

    صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر با احتمال رشد ابر.

     وضعیت دریا : موج کوتاه                      سمت باد : شمالغربی تا غرب  

سرعت باد :  3 تا 10 متر برثانيه .

بیشینه دمــــای هـوای امروز ساری با 2 درجه افزایش نسبت به روز گذشته به 30 درجه ســـلسیوس و کمینه دمای هواي امشب ساری نیز بدون تغییر نسبت شب گذشته به 18 درجه سلسيوس بالای صفر می رسد.

   پیش بينی   روز  چهارشنبه                       تاريخ : 10/7/1392

    صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و احتمال وزش باد گرم.

    پیش بينی   روز  پنجشنبه                        تاريخ : 11/7/1392

    صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد گرم .

     پیش بينی   روز جمعه                            تاريخ : 12/7/1392

    صاف تا نیمه ابری در اواخر وقت با افزایش ابر و وزش باد.

      سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:,

آقای استاندار خوش آمدید اما ...
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

در پی انتصاب ربیع فلاح به سمت استانداری مازندران ، جمعی از رسانه های مازندران بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش شمال نیوز، متن بیانیه به این شرح است :سكانداري استانداری مازندران به ربیع فلاح رسید

بسم ا...الرحمن الرحیم

نظر به اینکه دولت یازدهم در جمع بندی نهایی خود در خصوص تعیین و معرفی استاندار مازندران نهایتاً به انتصاب جناب آقای ربیع فلاح رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در مازندران رسیده است و ایشان طی روزهای آتی، سکان هدایت استانداری را بعهده خواهد گرفت، لازم می دانیم نکاتی را با ایشان در میان بگذاریم.

تبریک و اعلام حمایت و همکاری :

ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی موفقیت برای شما و مدیران آینده استان به اطلاع می رسانیم تا چند روز گذشته، رسانه های فعال و موثر استان، هر کدام با تشخیص ، استدلال و رسالت شان ، از گزینه ای برای تصدی پست استانداری مازندران حمایت می کردند اما اینک اعلام می داریم فصل رقابت تمام شد و فصل رفاقت ، همدلی آغاز گردیده است و از پس همه تلاش رسانه های استان بر محور همکاری ، کمک و حمایت همه جانبه از استاندار (ربیع فلاح) خواهد بود.

دغدغه ما پیشرفت مازندران :

فصل رقابت کاندیدا و حمایت رسانه ها از گزینه های استانداری مازندران به پایان رسیده و امیدواریم از این پس، فصل همکاری های متقابل جهت شکوفایی استانمان را شاهد باشیم زیرا دغدغه همه ما پیشرفت مازندران است.

ما رسانه های استان ، همواره بر این اصل استواریم که بعنوان یک رسانه مستقل، بدون هیچگونه حب و بغض، همانند کارکرد رسانه ای خود در دولت های گذشته، ضمن پوشش دادن همه نقاط قوت و عملکردها، نقد و رصد سایر اقدامات را نیز مد نظر قرار داده و برای پیشرفت مازندران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

عزل و نصب سیاسی ممنوع:

ما رسانه های مازندران با رصد کامل عزل و نصب های آینده در استان ، به استاندار جدید پیشنهاد می کنیم در انتصابات ( مدیران کل ، فرمانداران ، معاونین و مدیران استانداری) بر اساس اصل شایسته سالاری عمل نموده و انگیزه های سیاسی ، انتخاباتی و جناحی را با سرنوشت مردم استان گره نزنند.

برنامه مشخص برای توسعه استان :

یکی از خواسته های اصلی رسانه های مازندران از استاندار جدید ، برنامه مشخص و مدون برای توسعه و شکوفایی استان است که مطالبه بحقی است و ایشان باید مشخص نمایند که اولویت های استان در امر توسعه چیست . بی شک رسانه های استان ، این مطالبه را همواره پیگیری خواهند نمود تا مدیران از ریل اصلی توسعه خارج نشوند .

البته نکات دیگری نیز وجود دارد که سعی خواهد شد در مجالی دیگر به اطلاع جنابعالی برسد .

والسلام علیکم

جمعی از رسانه های مجازی استان ولایتمدار مازندران

      چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,

تشديد نظارت درشهرک هاي ساحلی مازندران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

 رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي مازندران از تشديد طرح نظارت و کنترل شهرک هاي ساحلي استان و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي واخلاقي خبر داد.

سرهنگ" عيسي شهابي" در گفتگوئي اختصاصي با پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در راستاي کنترل و نظارت بر شهرک هاي ساحلي استان با هدف مقابله با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي و پيشگيري از وقوع جرم، اين طرح به صورت همزمان در دو شهرک ساحلي خزر شهر و شهرک پرديسان در شهرستان هاي ساري و فريدونکنار عصر روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان مازندران يکي از وظايف عمده و ذاتي پليس را پيشگيري از وقوع جرم و برقراري نظم وامنيت دانست و تصريح کرد: نيروي انتظامي در طول نوار ساحلي و شهرک ها حضور فعال داشته و با هرگونه ناهنجاري ها برابر قانون برخورد خواهد کرد.
وي با اشاره به اينکه شهرک هاي ساحلي که مسافران و گردشگران حضور دارند يکي از اماکن مهم گردشگري محسوب مي شود، بر ضرورت حضور پليس در اين شهرک ها براي رفاه مسافران و همچنين برقراري نظم، امنيت و آرامش در اين اماکن تاکيد کرد.

سرهنگ شهابي يکي از مولفه هاي مهم برقراري نظم و امنيت در شهرک هاي ساحلي را تعامل و همکاري مسئولان شهرک ها و با پليس عنوان  و تصريح کرد: پليس همواره در جهت برقراري نظم و امنيت در اين شهرک ها و طرح هاي سالم سازي دريا حضور مستمر خواهد داشت .
گفتني است، روز گذشته با هماهنگي فرماندهان انتظامي شهرستان هاي ساري و فريدو نکنار،طرح نظارت و کنترل شهرک هاي در دو شهرک ساحلي پرديسان و خزر شهر با حضور کارکنان انتظامي کلانتري و پاسگاه ها و پليس هاي تخصصي اجرا شد.

      چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,

اطلاعيه مديريت بحران
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

از سوي اداره كل مديريت بحران مازندران اطلاعيه اي در خصوص وضعيت جوي استان طي روز جاري و آينده صادر شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، اطلاعيه‌اي از سوي اداره كل مديريت بحران مازندران در خصوص وضعيت جوي استان طي روز جاري و آينده صادر شده كه به شرح ذيل اعلام مي‌گردد.

با عنايت به پيش بيني اداره كل هواشناسي استان، با تقويت جريانات شمالي سطح زمين و عبور امواج كم و بيش ناپايدار تراز مياني جو از روي سواحل جنوبي درياي خزر از روز سه شنبه 19/6/92 تا روز پنجشنبه به تناوب شاهد بارش باران همراه با وزش باد، مواج شدن دريا، كاهش دما و احتمال رعد و برق در استان خواهيم بود.  

لازم به ذكر است كه احنمال آب گرفتگي معابر عمومي در برخي مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

لذا به كليه شهروندان عزيز و مسافرين محترم توصيه مي‌گردد:

 - در هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به خصوص در شب و در هنگام بارندگي هاي شديد ضمن رعايت نكات ايمني و توقف در مكان مناسب و امن و كسب اطلاع از مسير طي طريق نمايند.

- از اقامت و تردد در بستر و حريم رودخانه ها، مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري خودداري نمايند.

- ساكنين بومي حاشيه رودخانه ها و مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري ضمن رعايت نكات ايمني در مكان مناسب و ايمن پناه گيري نمايند.

 - در زمان مواج و طوفاني بودن دريا از شنا كردن خودداري نمايند.

- به كليه نيروهاي امدادي و خدماتي توصيه مي گردد آمادگي لازم جهت هر گونه عمليات امداد و نجات و خدمات رساني همچون گذشته به خصوص در راه‌هاي ارتباطي اصلي و فرعي را داشته باشند.

      چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,

مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

مهمترین عناوین روزنامه های امروز را می توانید اینجا بخوانید:

*جام جم

- آخرین ‌پرونده‌های قضایی در نشست اژه‌ای
- رهبر معظم انقلاب: انسجام داخلی، کشور را آسیب‌ناپذیر می‌کند
- عرصه بر دانش‌آموزان تجدیدی تنگ شد
- نخستین آزمون دولت یازدهم برای تنظیم بازار

*کیهان

- بشار اسد: آمریکا حمله کند باید منتظر پاسخ متحدان ما باشد
- هشدار وزارت بهداشت پروانه تولید داروهای بی‌کیفیت باطل می‌شود
- رهبر انقلاب؛ پایبندی به اصول رمز آسیب ناپذیری جمهوری اسلامی
- خبرهای تازه اژه‌ای از پرونده‌های فساد اقتصادی

*تهران امروز

- رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور به مسئولان تاکید کردند؛ ضرورت نگاه جامع و کلان در مسائل کشور
- 10برنامه براي جهش بزرگ در تهران
- سخنگوي قوه قضائيه درباره پرونده‌هاي قضايي توضيح داد؛ تشكيل پرونده براي برداشت 16ميلياردی
- معاون وزير نيرو درباره وضعيت ذخایر آبي كشور توضيح داد؛ كاهش نگران‌كننده حجم روان‌آب‌هاي كشور

*خراسان

- مشي انقلابي آيت ا... طالقاني؛ مبارزه سياسي در بستر روشنفکري ديني
- بايد در مقابل غرب مقتدر بود زيرا آن‌ها نشان‌داده‌اند به هيچکس رحم نمي‌کنند
- اظهارات اژه اي درباره ساختمان شيشه‌اي، ماجراي 16ميلياردي، محاکمه غيابي خاوري و فيس‌بوک
- کليدهايي براي قفل مسکن مهر

*بهار

- آمریکا یک گام عقب نشست
- حکم استرداد مال برای 2 نماینده مجلس
- اصلاح‌طلبان و دور چهارم شورای شهر تهران

*رسالت

- حضرت آيت الله خامنه اي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور: بايد در مقابل دنياي غرب مقتدر بود
- سخنگوي قوه قضائيه خبر داد: محكوميت دو نماينده مجلس در پرونده فساد سه هزار ميلياردي
- رئيس ديوان عالي کشور خبر داد: بررسي 10 روزه پرونده هاي مهم در ديوان عالي
- لاريجاني: زمان راستي آزمايي و شفاف سازي 1+5 است

*جوان

- رهبر انقلاب: غرب از کشتار انسان ها ابایی ندارد باید مقابل آن ها مقتدر بود
- محکومیت دو نماینده در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی
- یک راستگو دروغ اصلاح طلبان را افشا کرد
- عقب نشینی جدی آمریکا از اقدام نظامی

*ابتکار

- واکنش به نحوه انتخاب شهردار تهران در شوراي شهر ادامه دارد؛ جنجال سياسي يک راي در پارلمان شهري
-  سخنگوي قوه قضائيه مطرح کرد؛ شرط رفع فيلتر از«فيس بوک»
- رهبرمعظم انقلاب:انسجام داخلي کشور را آسيب ناپذير مي کند
- آيت الله هاشمي رفسنجاني: آماده مذاکره واقعي هستيم

*اطلاعات

- رهبر انقلاب: انسجام داخلی و پایبندی بیشتر به ارزش ها ایران را آسیب ناپذیرتر می کند
- دستور رئیس جمهوری برای توقف سدسازی در حوزه دریاچه ارومیه
- آمریکا برای حمله نکردن به سوریه شرط گذاشت
- دولت 60 هزار میلیارد تومان به بانک ها بدهکار است

*آفتاب یزد

- پیروزی قالیباف، پیروزی اصولگرایان نیست
- وزیر کار: آمار دقیق بیکاری را نمی دانم
- پرونده یادمان خاتمی روی میز دولت

*مردم سالاری

- ظريف پس از بازگشت از بغداد خبر داد: تبادل پيام‌هايي ميان ايران و آمريکا درباره سوريه
- رهبر انقلاب در ديدار ائمه جمعه سراسر کشور: پايبندي بيشتر به ارزش‌ها و اصول جمهوري اسلامي را آسيب ناپذيرتر مي‌کند
- آژانس به همکاري سازنده با دولت روحاني متعهد است
- محکوميت دو نماينده مجلس در پرونده 3 هزار ميلياردي

*خورشید

- رهبر معظم انقلاب: دروغگویی و ظاهرسازی ازخصلت‌های سیاستمداران‌ غربی‌است
- جهانگيري: تلاش دولت برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها بر زندگی مردم
- راهکار برقراری مستمری افراد با کمتر از 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه
- صادرات ممنوع شد، واردات آزاد؛ رهای تخم‌مرغ را چیدند

*جمهوری اسلامی

- رهبر انقلاب: خطبه‌هاي نمازجمعه بايد پاسخ دهنده سئوالات و گره‌هاي ذهني مخاطبان بويژه نسل جوان باشد
- 11 هزار ميليارد تومان از اعتبارات سلامت به بخش‌هاي ديگر از جمله مسكن مهر رفته است
- رئيس جمهور در پاسخ به پيام رئيس پارلمان اروپايي: بدنبال رفع سوء تفاهمات بر اساس احترام متقابل هستيم
- لاوروف: هيچ توافق مخفيانه عليه سوريه نخواهيم داشت

*سیاست روز

- رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: باید در مقابل غرب مقتدر بود،آنها به هیچکس رحم نمی‌کنند
- در نقد اصلاح‌طلباني كه خود را به اعتدال چسبانده‌اند‌؛ لطفا كمي خونسرد باشيد
- ارزيابي كارشناسان از نگراني جديد آمانو؛ غرب به دنبال راديكالي‌كردن رفتار ايران است
-  فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد مي ماند؟! اما و اگرهايي براي جلوس بر صندلي رياست

*قدس

- رهبر انقلاب: باید در مقابل دنیای غرب مقتدر بود
- پرونده دریافت کنندگان ارز دولتی را بررسی کنید
- کی روش: کفاشیان می داند چرا از ایران رفتم

*اسرار

- ظریف: رد و بدل پیام میان ایران و آمریکا درباره سوریه
- دیدار قریب الوقوع روحانی و پوتین
- به دنبال رفع سو تفاهمات با اروپا هستیم
- اژه ای: محکومیت دونماینده مجلس در پرونده اختلاس

*کائنات

- رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: غرب تصور می کند از هماوردی با تفکر انقلاب اسلامی عقب مانده است
- محکومیت 2 نماینده مجلس در پرونده اختلاس3000 میلیاردی
- رد و بدل پیام میان ایران و آمریکا
- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: نقش دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی پر رنگ‌تر می‌شود

*راه مردم

- ظریف: رد و بدل پیام میان ایران و آمریکا درباره سوریه
- اژه ای: اخذ گرین کارت توسط مسوولین ایجاد شبهه می کند
- رهبر انقلاب: غربی ها تصور می کنند از هماوردی با تفکر انقلاب اسلامی عقب مانده اند
- شیرهایی را که در فضای آزاد نگه داری می شوند نخرید!

*حمایت

- اژه ای: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی فعال تر شده است
- رهبر انقلاب: انسجام داخلی و پایبندی به ارزش ها، جمهوری اسلامی را آسیب ناپذیرتر می کند
- شوراها بخش حقوق خود را تقویت کنند

*فرهیختگان

- پایان خواب تابستانی دانشگاه ها
- رهبر انقلاب: وضعیت منطقه در امتداد رویارویی چندقرن اسلامی و غرب است
- التهاب از جنس ایحاد اختلاف
- دو نماینده مجلس به جزای نقدی و رد مال محکوم شدند

*دنیای اقتصاد

- بورس تمایل به بهبود دارد، ارز و طلا از نوسان افتاد؛ ثبات نسبی در بازارها
- دکتر عباس ملکی در مقاله‌‌ای تحلیل کرد؛ تحریم؛ چیستی و چگونگی اعتراض
- تصمیمات ویژه براي تنظیم بازار
-جایگزین وام خرید پیشنهاد شد؛ وام دو منظوره برای مسکن

*هدف و اقتصاد

- جديدترين آمار توليد خودرو در کشور منتشر شد: کاهش 44 درصدي توليد خودرو در پنج ماهه نخست امسال
- برخي تصميم هاي شتاب زده گذشته، اقتصاد کشور را در سراشيبي قرار داد
- دولت دهم سيستم بانکي را با وضعيت تاسف باري تحويل داده است
- تخم مرغ ?? هزار توماني در راه است؟ راه حل دولت براي حل مشکل گراني تخم مرغ

*گسترش

- اهمیت نگاه کلان دولت و ملت به مسائل کشور و جهان
- 1700 میلیارد هزینه 134 هزار کشته
- راهکار های رفع موانع تولید تصویب شد
- حمایت از سرمایه گذاری خطرپذیر

*جهان صنعت

- رشد 7/16 درصدی طلب بانک مرکزی: بانک‌ها بدهکارتر شدند
- سرنوشت اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی؛ محکومیت 2 نماینده مجلس
- ناخرسندی معدنی‌ها از انحلال:  کارگروه معدنانتظار برای بازگشت
- نظام مالی ایران مستعد خلق ابرهای توفانی است

*بانی فیلم

-  چه کسی جایگزین ضرغامی می‌شود؟
-  اكران فيلم خارجي راهي براي جذب مخاطبان گريز پاي سينما
- صندليهاي خالي، سينماهاي ورشكسته
-  مستأجران جديد آنتن، به تلويزيون اسباب کشي مي کنند

      سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,

پرواز به سرزمین وحی از 7 مهر ماه
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 

مدیرحج و زیارت مازندران از اعزام بیش از 2 هزار مازندرانی به سفر معنوی حج تمتع خبر داد و گفت: پروازهای حج تمتع از 7 مهر ماه آغاز می شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا، حبیب الله ساداتی اظهار داشت: فعالیت سازمان در 4 بخش حج تمتع ، حج عمره مفرده ، زیارت عتبات عالیات در عراق و زیارت عتبات مقدسه در سوریه است.
وی گفت: سالانه به طور متوسط حدود 30 الی 40 هزار نفر به سفر معنوی عتبات عالیات عراق مشرف می شوند که با توجه به نرخ جمعیت از روند مناسبی برخوردار می باشد.
مدیرکل حج و زیارت مازندران تاکید کرد: زائران برای تشرف به عتبات عالیات به کارگزاران مجاز در سطح استان مراجعه و یا ثبت نام اینترنتی انجام دهند.
وی با بیان اینکه امسال 2 هزار و 650 نفر از زائران مازندرانی به سفر معنوی حج تمتع مشرف می شوند گفت: زائران در قالب 26 کاروان با ظرفیت های 92 ، 130 و 175 نفره از 7 مهر اعزام خواهند شد.
ساداتی ادامه داد: تعداد 115 نفر از اعضای کاروان ها از جمله مدیر ، روحانی ، معین ، معینه ، پزشک ، آشپز و ماموران پذیرایی زائران را همراهی خواهند کرد.
وی با اعلام اینکه همه کاروان های مازندرانی امسال « مدینه بعد » هستند افزود: امسال 10 تا 12 جلسه آموزشی اعمال و مناسک برای زائران حج انجام شد .
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: آموزش عملی حجاج از اول تا 4 شهریور ماه امسال در اردوگاه دانش آموزی بادله به صورت نمادین انجام شد.
وی با اعلام اینکه آغاز پروازهای زائران مازندرانی از 7 لغایت 13 مهر ماه امسال خواهد بود گفت: برگشت پروازهای زائران از 10 لغایت 15 آبان ماه سال جاری است.
ساداتی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت نام حج تمتع در بانک ها به دلیل کثرت ثبت نام های قبلی تا اطلاع ثانوی متوقف می باشد افزود: 2 هزار نفر از سال 84 ، 25 هزار نفر از سال 85 و 60 هزار نفر از سال 86 در انتظار هستند.
وی گفت: تمامی اعزام ها از فرودگاه دشت ناز ساری به مقصد جده است.
مدیرکل حج و زیارت مازندران مبلغ قربانی حج امسال را 490 ریال سعودی اعلام و اظهار داشت: 30 هزار نفر از زائران مازندرانی تا 13 تیر ماه امسال در قالب 253 گروه به عمره مفرده مشرف شدند.
یادآور می شود: تکمیل آموزش حجاج ، همایش های زائران ، دانش آموزان ، کارگزاران ، همایش یاوران حجاج ؛ زبان دانان و محفل انس با قرآن از برنامه های هفته حج است.

      سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد
مطال گذشته

·

دعای ویژه دهه اول ماه ذی‌الحجه ارسال در : 1392/7/16 7:30

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/7/15 10:35

·

مدارس رودپی ساری با مشارکت محلی هوشمندسازی می شوند ارسال در : 1392/7/15 10:30

·

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل در مازندران ارسال در : 1392/7/9 8:54

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/7/9 8:48

·

آقای استاندار خوش آمدید اما ... ارسال در : 1392/6/20 9:0

·

تشديد نظارت درشهرک هاي ساحلی مازندران ارسال در : 1392/6/20 7:52

·

اطلاعيه مديريت بحران ارسال در : 1392/6/20 7:48

·

مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه ارسال در : 1392/6/19 8:12

·

پرواز به سرزمین وحی از 7 مهر ماه ارسال در : 1392/6/19 7:59

·

مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه ارسال در : 1392/6/18 8:17

·

هیزم تر به کسی فروختن !!! ارسال در : 1392/6/18 8:13

·

سكانداري استانداری مازندران به ربیع فلاح رسید ارسال در : 1392/6/18 8:4

·

مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه ارسال در : 1392/6/17 8:37

·

جدول قیمت خودرو در هفته اخیر ارسال در : 1392/6/16 9:6

·

آخرش معلوم شد، توی سبد یارو چه بود؟ ارسال در : 1392/6/16 8:56

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/6/16 8:47

·

مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه ارسال در : 1392/6/13 9:32

·

عبوری در سمت شهردار ساری ابقاء شد ارسال در : 1392/6/12 17:50

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/6/12 10:8

درباره وبلاگ

این وب سایت برای انعکاس موضوعات و خبرهایی پیرامون بخش رودپی جنوبی آکند شهرستان ساری ایجاد شده است.




آرشیو مطالب

لینک دوستان